Perkhidmatan

Cuepacscare4U Solutions Sdn Bhd menawarkan pakej pengurusan kesihatan yang komprehensif dan dinamik. Matlamat kami adalah untuk beroperasi sebagai Pusat Khidmat Setempat bagi pelbagai produk dan perkhidmatan yang berkualiti.
  • Perkhidmatan Pengendalian Tuntutan Takaful/Insurans (Third Party Administrator)
  • Pusat Khidmat Pelanggan termasuk Pusat Panggilan, Talian 24 Jam, dan kaunter untuk pelanggan berurusan secara langsung di pejabat
  • Infrastruktur Digital bagi Pengurusan Pengkalan Data

Senarai Perkhidmatan

Pusat Khidmat Pelanggan 24 Jam

Sakit tidak mengenal waktu! Oleh kerana itu, kami menyediakan:

  • Pegawai Khidmat Pelanggan yang mesra dan berpengalaman
  • Sistem Pengesanan Maklum-Balas/Masalah yang bersepadu
  • Mengendalikan persoalan dan pertanyaan melalui telefon
  • Komunikasi pantas dengan kakitangan hospital

Permohonan Surat Jaminan

Pelbagai hospital swasta mengiktiraf keunggulan perkhidmatan kami. Dengan surat jaminan, anda boleh masuk ke hospital tanpa bayaran. Antara perkhidmatan kami:

  • Memproses Surat Jaminan bagi kemasukan ke hospital dalam masa 45 minit sahaja
  • Memproses Surat Jaminan bagi discaj dalam masa 1 jam sahaja
  • Menghubungi pelanggan secara langsung bagi setiap permohonan Surat Jaminan
  • Pegawai Khidmat Tuntutan yang cekap dan professional

Tuntutan Pembayaran Semula

Anda boleh mendapat rawatan di hospital pilihan anda walaupun tidak termasuk dalam senarai hospital panel.

Sekiranya anda membayar sendiri, anda boleh menghantar tuntutan kepada kami untuk pembayaran semula (tertakluk kepada terma dan syarat yang terkandung dalam polisi takaful). Kami memastikan:

  • Pembayaran semula dilaksanakan dengan segera
  • Pemakluman kepada pelanggan sekiranya dokumen/maklumat tidak lengkap
  • Pegawai bersedia menjawab sebarang pertanyaan mengenai status tuntutan

Testimoni